I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 10, 2011

my lovely fwen

ni la kwn2 aku yg sntiasa ad ngn aku kt jengka ni. dyorg ad time aku ssh n sng. dyorg tlg aku solve mslh aku. aku syg sgt kt dyorg. dyorg gak 1 kepala ngn aku. sgt gile2. bkn gile ye.

suhada nme diberi. merangkap roomate aku skrg. 
jga2 dh ad tng dh.

nme fb nuyo nakatsu. jauh gile ngn nme asal iaitu zaty.
kire rpt gak la ngn aku. slalu kongsi prob.

ni lya lyana. tp ktorg pggil dy lek-a.
kdg2 sengal gak ckp ngn dy ni. p sntiasa hepi.

ni pulak fwen aku time scool dulu. wlaupun skrg dh jauh n t'pisah p still contact. xpenah lupa. miz dyorg sgt2.

linda lien.

mazni n izzaty. 

kfc time. mlm p'pshan coz aku nk pndh.

enjoy at pntai tnjung lumpur with me.

3 jejaka t'hangat lam class aku.

dyorg sgt stailo n sempoi.
slalu je wat lwk.

gelagat aku n fwen aku. xkire kt mne slalu je wat kcau n wat bising. ktaorg ni jns yg happening, so xmalu la nk  wat bising.

kt zoo mini.

kt dsg. menunggu kupon.

depan hospital.

mlm ambang merdeka.

menunggu detik nk interview.

lam class BEL. xblaja pun sbuk je duk ambil gmbr.





duk sbuk nk petik buah mempelam. suhada 2 la duk mengidam sgt.
last2 xdpt pun jugak.




ngn dyorg la aku slalu hang out.

ni je fwen aku yg ad lam blog ni. lau nk ltk sume mmg xmuat la kn. lgpun aku plg rpt ngn dyorg je. yg lain 2 just fwen biasa.
tp apa2 pun enjoy k. 

p/s > aku syg korg sume.
tnpa korg sape la aku. hehe
korg la fwen yg thn ngn perangai aku ni.
hope yg frenship
kte ni akn kekal selamanya.



















No comments:

Post a Comment