I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 26, 2011

indie band kegilaan ku

malam2 ni x ngntuk la pulak.....just nk cite2 kosong je....rse cm rajin lak nk update blog ni....lepas hati dh disakiti kini aku kmbali dgn aku yg dulu....hehe....skrg ni aku kembali suke kn indie band balik....dulu suke tp cm lupe kejap....n skrg tetiba je aku ingt balik sume 2.....now aku gile kn sume lagu bunkface la.....serius best sume lgu dy 2....lam 1 hari berpuluh kali aku dengar lagu bunkface.....xrase bosan lak kn.....paling aku suke lagu soldier, dunia, minute to the end, highschool rocker ngan you n me.......aku xleh berhenti tuk dgr lgu dyorg.....

yg ni paling cute aku rse....

lgu lain sume tolak tepi dulu...hahaha.....aku dh gile agak nye....tapi aku suke sume indie band...aku paling taksub kt ATT....sgt kot....aku suke sgt dyorg dari dulu lg....aku pegi sume konsert yg ATT ad.....


aku xkisah pun mne2 band...aku leh msk ngan sume.....hujan, monoloque, butterfingers, n sume la.....aku suke dyorg sume.....best sgt2.....aku akan tetap suke kn dyorg sume.....

No comments:

Post a Comment