I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 9, 2011

hancur hati ku

kenapa msti aku yg kena cmni. nape x org lain. perkenalan aku ngn dy sgt bahagia bagi aku. 
dy tlh bgi aku hrpn bru tuk aku bngkit balik. tp nape semua 2 smntara je. 
aku sdh sgt sbb aku ngn dy xlame. nape jd cmni. apa slh aku kt dy.
 nape msti dera perasaan aku lps dy bgi aku semangat. aku xpenah mnyesal knl dy. 
aku hepi sgt knl dy. dy je yg snggup lyn perangai aku. aku gak xpenah nyesal syg dy skrg ni. n aku akn tetap syg dy wlau pun hbgn ktaorg cmni. semua kegembiraan aku dirampas cm2 je. 
dy ckp dy nk sndrian. xpe aku xpkse dy. mybe ni yg t'baik tuk dy. 
wlau pun hti aku ni skit sgt nk trima. aku menangis lau t'kng kn dy.
 rse diri aku ni hlg je. kdg2 aku xdpt buat something pun sbb asyik fikirkan dy je.
 aku t'lalu rndukan dy. 
tp aku pasrah. 2 kn hak dy sbgai manusia. xde guna aku mnangis sbb dy xkn balik kt aku pun. 
aku xkn gngu dy. biarlah dy ngn hidup dy.
 mybe ni lah yg dy perlukan.aku akn biarkan dy tenang dulu wlau pun aku thu perkara yg mustahil aku akn balik ngn dy. aku akan tetap syg kn dy.
 I LUV U syg.
 hrp kau akan gmbira tnpa aku di sisi.

No comments:

Post a Comment