I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 26, 2011

air xde

aduyaiiii............time2 cmni la dy nk xde air.......dh la xde air kt blok K je......huhuhuhuh......lau aku thu nnt xde air awl2 lg aku dh mndi........hri ni lak aku cyling so berpeluh la kn......mmg aku xkn tunggu nyer.....apa lg aku ngn kwn aku "tv" pun berlari la pegi mndi kt blok I........punyer susah nk mndi jauh2 2.....tapiii apa kn daya nk mndi punye pasal kn.......emmm terpakse la......hahahaha hope la air ni ad balik.......susah kot air xde.....nk mndi lg n mcm2 lg la leh wat ngn air ni......lau xde air mmg xhidup la kn.......xkn la nk pegi blok lain slalu.......mmg x la....dh la jauh nk pegi.....p xpe pengalaman gak la duk kt sini 1 sem n bile nk hbs sem ni la bru air ni nk xde.......
hahahahaha

No comments:

Post a Comment