I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, April 3, 2011

lepas gian

kisah aku lepas gian ngn bermain bowling.......
wahhh dh lme dh x lepas gian nie........best giler dpt main bowling blk.....dh lme dh x main...biasa la bz punye pasal......excited giler time nk pg ni.......hahahaha......tapi best la coz pg ngn family.......lme dh x hang out ngn family......sbb aku xblk umah n lau blk pun kejap jer......xsmpt la nk hang out ni......

on the way nk pegi megamall

time pg 2 frust la gak coz pg punye la awl tapiiii penuh lak tmpt 2.......xthu nk wat pe....so tgk la kt tmpt lain lak.....yg paling bengang 2 kt tmpt yg lg 1 2 pun penuh gak.....(asal hri ni sume nk main bowling ni???)....tp xkisah nk main jugak....hehehe so terpakse la tunggu lme skit.......


mak ngn ayah aku..
tgh tgu nk tempah bowling...
 

lam mse tgh tunggu 2 aku apa lagi bodek la ayah aku mkn McD.......best kot lme dh x mkn......aku mkn puas2....kitaorg jln2 1 mall.....sume kedai msk nk hbs kn mse la kte kn......smpai dh letih n xlarat nk jln dh......
then mse nye pun dh smpai.....nsb la ayah aku dh tempah awl.....lau x mmg xdapat main la jwb nyer....yg main aku, ayah aku, mak aku n abg ipar aku....aku geng ngn abg ipar aku......kitaorg kena klh kn mak ngn ayah aku ni.......lau x kena belanja mkn.......mmg x la kn aku nk kalah........


keadaan di pusat bowling.....
giler rmai org yg main n tgu nk main....

aku mmg hepi giler time main 2......first game aku menyerlah.....(menyerlah la sgt kn)......aku dpt no. 1......bangga la kejap coz lme xmain pun still leh dapat no. 1......tapiii bile second game je aku jd slow.....mybe dh letih coz byk jln td kot.....(emmm yelah 2)......so aku dpt no. 2 je.....aku kalah ngn ayah aku......tapii aku lega sbb xdapat no. 4.....sbb lau kalah kena belanja kn......so aku lepas dri hukuman 2.....lam game ni mak aku kalah so dy kena la blnja.......emmm aku nk mkn apa ek nnt time dy belanja......aku nk mkn byk2......hahahhaha (jht la pulak aku ni)
tapiii apa2 hal aku mmg hepi la hri ni coz dpt hang out ngn family n dpt main bowling mkn McD.......








No comments:

Post a Comment